09913106219 arrow-small-left-icon تهران، مزرداران، برج الوند، طبقه همکف، واحد 22/1

لباس زیر مجلسی

خانم ها در هر شرایطی علاقه دارند ظاهر زیبا و منحصر به فرد در جمع، مهمانی و جشن ها داشته باشند. و هنگامی که قرار است در یک مهمانی شرکت کنند مهم ترین موضوعی که ذهن خانم ها را مشغول می کند انتخاب یک لباس مجلسی شیک است، که زیبایی آن ها را در آن مجلس تضمین کند. در برخی موارد لازم است برای جلوه دادن بهتر لباس مجلسی خود از سوتین های مجلسی استفاده شود. در این مقاله قصد داریم در رابطه با لباس زیر مجلسی مواردی را برای شما بیان کنیم که می ‌تواند در رفع نیاز شما بسیار کارایی داشته باشد. پس دعوت می ‌کنیم ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید.

 

یکی از علایق خانم ها پوشیدن لباس مجلسی باز و دکلته در مهمانی ها می باشد که در چنین مواقعی انتخاب سوتین می تواند کار دشواری باشد، به این دلیل که باید لباس زیر از این ویژگی برخوردار باشد علاوه بر فرم دهی باعث شود سینه ها از زیر لباس بیرون نزنند. در چنین مواقعی می توانید از لباس های مجلسی که کاربرد ویژه ای را دارند استفاده کنید. در ادامه از انواع آن نام خواهیم برد.

انواع لباس زیر مجلسی چه کاربردی را به همراه دارند؟

ما در این بخش قصد داریم برای شما توضیح دهیم که اصلاً لباس های مجلسی چه کاربردی را به همراه دارند. و خانم ها به چه دلیل نسبت به خرید آن اقدام خواهند کرد.

 

استفاده در مهمانی های مختلف:

در بسیاری از مهمانی ها به ویژه مهمانی های غرب، یکسری مجالس برگزار می شود که هدف از آن ها تنها و به فروش گذاشتن لباس زیر مجلسی زنانه است. و جمعیت بسیار زیادی نیز در آن شرکت می کنند.

 

استفاده در کلوب و مجالس خاص:

نوع خاص دیگری از سوتین های مجلسی وجود دارد که دارای طراحی خاص و منحصر به فردی می باشد. که معمولاً در کلوب از آن‌ها استفاده خواهد شد. البته لازم به ذکر است این موضوع را بیان کنیم که پوشیدن لباس زیر مجلسی در چنین مکان هایی بیشتر در کشورهای غربی وجود دارد. و در سایر کشورهای مسلمان تنها برای استفاده شخصی و پوشیدن آن زیر لباس دیگر است.

 

لباس زیر مجلسی لباس زیری است که برای پوشیدن با لباس های مجلسی طراحی شده است. این لباس زیر معمولاً از مواد باکیفیت و با دوام ساخته می شود تا بتواند در طول یک شب طولانی بدون ایجاد ناراحتی یا مشکل، از بدن محافظت کند. لباس زیر مجلسی همچنین معمولاً از نظر ظاهری شیک و جذاب است تا بتواند با لباس های مجلسی هماهنگ شود.
انواع لباس زیر مجلسی
لباس زیر مجلسی در انواع مختلفی موجود است که هر کدام برای کاربرد خاصی مناسب هستند.

برخی از رایج ترین انواع لباس زیر مجلسی عبارتند از:

سوتین مجلسی:

سوتین مجلسی معمولاً از جنس ابریشم، ساتن یا پارچه های دیگر ساخته می شود که نرم و راحت هستند. سوتین های

مجلسی معمولاً دارای فرم های مختلفی هستند که می توانند ظاهری جذاب و زنانه ایجاد کنند.

شورت مجلسی:

شورت مجلسی معمولاً از جنس پنبه یا سایر مواد نرم ساخته می شود که راحت و قابل تنفس هستند. شورت های

مجلسی معمولاً دارای طرح های مختلفی هستند که می توانند با لباس های مجلسی هماهنگ شوند.

شورتک مجلسی:

شورتک مجلسی شبیه شورت است، اما معمولاً کمی بلندتر است و تا بالای ران می رسد. شورتک های مجلسی معمولاً

از جنس پنبه یا سایر مواد نرم ساخته می شوند که راحت و قابل تنفس هستند. شورتک های مجلسی معمولاً دارای طرح

های مختلفی هستند که می توانند با لباس های مجلسی هماهنگ شوند.

بدنه مجلسی:

بدنه مجلسی معمولاً از جنس ساتن یا پارچه های دیگر ساخته می شود که نرم و راحت هستند. بدنه های مجلسی

معمولاً دارای فرم های مختلفی هستند که می توانند ظاهری جذاب و زنانه ایجاد کنند.

جوراب مجلسی:

جوراب مجلسی معمولاً از جنس نایلون یا سایر مواد مصنوعی ساخته می شود که رطوبت را از بین می برند. جوراب های

مجلسی معمولاً دارای رنگ های تیره هستند تا با لباس های مجلسی هماهنگ شوند.

نحوه انتخاب لباس زیر مجلسی

هنگام انتخاب لباس زیر مجلسی، مهم است که عوامل مختلفی از جمله جنس، اندازه، سبک و رنگ را در نظر بگیرید. در

اینجا چند نکته برای کمک به شما در انتخاب لباس زیر مجلسی مناسب آورده شده است:

جنس لباس زیر مجلسی باید از مواد باکیفیت و با دوام ساخته شده باشد تا بتواند در طول یک شب طولانی بدون ایجاد

ناراحتی یا مشکل، از بدن محافظت کند.

اندازه لباس زیر مجلسی باید مناسب باشد تا راحت باشد و از پوست شما محافظت کند. لباس زیر خیلی تنگ می تواند

باعث تحریک پوست شود و لباس زیر خیلی گشاد می تواند از شکل شما خارج شود.

سبک لباس زیر مجلسی باید با لباس های مجلسی شما هماهنگ باشد. اگر لباس های مجلسی شما شیک و رسمی

هستند، لباس زیر مجلسی شما نیز باید شیک و رسمی باشد.

رنگ لباس زیر مجلسی باید با لباس های مجلسی شما هماهنگ باشد. اگر لباس های مجلسی شما رنگ تیره هستند،

لباس زیر مجلسی شما نیز باید رنگ تیره باشد.

نکاتی برای پوشیدن لباس زیر مجلسی

برای پوشیدن لباس زیر مجلسی راحت و شیک، در اینجا چند نکته آورده شده است:

از لباس زیر مناسب برای لباس های مجلسی خود استفاده کنید. اگر لباس های مجلسی شما تنگ هستند، لباس زیر تنگ

نیز انتخاب کنید تا از بدن شما محافظت کند.

لباس زیر خود را به صورت مرتب بشویید تا از تجمع باکتری ها و بوی بد جلوگیری شود.

از اکسسوری های مناسب برای لباس زیر مجلسی خود استفاده کنید. می توانید از نوار های لباس زیر، جوراب شلواری یا

جوراب های رنگی برای زیباتر کردن لباس زیر خود استفاده کنید.

 

استفاده برای زیر لباس مجلسی:

همانطور که می‌ دانید لباس های مجلسی زنانه در انواع متفاوت و خاصی در بازار موجود هستند. لباس زیر مجلسی نیز از این قضیه مستثنی نبوده و سعی می کنند، هنگام طراحی آن ها مدل های ویژه ‌ای را در نظر بگیرند.

 معمولاً از سوتین های مجلسی زمانی استفاده خواهد شد که خانم ها قصد دارند لباس باز و دکلته بپوشند. شاید شما نیز دیده باشید، که نوعی از لباس های مجلسی دارای بندهای شیک و جذابی در پشت هستند که در هنگام پوشیدن آن زیر لباس مجلسی می تواند جلوه خاصی ببخشد.

 

گونه های متفاوت دیگری از لباس های مجلسی نیز وجود دارند که به صورت کاملاً پوشیده طراحی شده. و تنها کاربرد آن جهت فرم دهی سینه می باشد . با پوشیدن آن به خوبی می توانید برجسته و سفت شدن سینه خود را ببینید.

 

انواع مختلف لباس زیر های مجلسی شامل چه مدل هایی می شود؟

در این قسمت قصد داریم انواع سوتین های مجلسی را به شما معرفی کنیم. همانطور که در مطالب فوق نیز گفته شد دارای انواع متفاوتی هستند که خرید آن ها به نوع لباس یا سلیقه شما بستگی خواهد داشت.

 

لباس زیر مجلسی با بند گردن:

این نوع سوتین ها بند روی شانه ندارند. از روی کاپ آن ها دو بند می ‌گذرد که می توانید به پشت گردن وصل کنید. معمولا این نوع از سوتین های مجلسی به خانم‌هایی توصیه می ‌شود که سینه های بزرگی ندارند. چرا که با بستن بند ها وزن سینه روی گردن می ‌افتد ،و این کار در نهایت ایجاد درد در ناحیه گردن را به دنبال دارد.

 

لباس زیر مجلسی قابل تنظیم:

این نوع سوتین های مجلسی از این قابلیت برخوردارند. بندهای آن را به طور کامل جدا کرده یا به طور مجدد وصل کنید. حتی این امکان برای شما وجود دارد که پس از جدا کردن بندها از یک بند برای متصل کردن آن به پشت گردن استفاده کنید.

سوتین مجلسی بزرگ کننده:

این نوع از لباس زیر مجلسی معمولاً دارای پدهای مخصوصی می باشند که آن ها را درون کاپ ها قرار داده‌ اند و هنگام پوشیدن به خوبی مشاهده خواهید کرد که سینه ‌ها به سمت بالا رفته و در نهایت بزرگ شدن آن را تا دو سایز به همراه خواهد داشت. استفاده از این نوع سوتین ها معمولاً به خانم‌ هایی پیشنهاد می ‌شود که دارای سینه های کوچک هستند.

سوتین های مجلسی جک دار:

در قسمت زیر این نوع سوتین ها فنر قرار گرفته که آن فنرها باعث خواهند شد، سینه ها کاملا محکم داخل کاپ ها قرار بگیرند و امکان جابجایی آن وجود نداشته باشد. از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد این نوع لباس زیر مجلسی می ‌توان به خشک نشان دادن سینه ها اشاره کرد. اما حتماً به این موضوع توجه داشته باشید که تنها در مجالس خاص آن ها را بپوشید. چرا که استفاده طولانی مدت آن باعث فشار آمدن به قفسه سینه می شود.

سوتین مجلسی پلانچ:

این نمونه از لباس های مجلسی معمولاً از وسط سینه به سمت پایین کاملاً خالی هستند. برش آن ها نیز به صورت یو شکل یا وی شکل می باشد. استفاده از سوتین مجلسی پلانچ معمولاً به خانم‌ هایی توصیه می ‌شود که از لباس هایی با یقه ی v شکل یا دیافراگرام باز استفاده می کنند. می ‌توانید سوتین های پلانچ را در تنوع بالا انتخاب کرده و با توجه به نوع لباس که دارید انتخاب کنید.

 

 

سخـن پایانی

در مطالب فوق سعی کردیم از انواع لباس زیر مجلسی برای شما مواردی را بیان کنیم و به توضیح این موضوع پرداختیم. حتماً توجه داشته باشید اگر می خواهید از لباس های باز و دکلته استفاده کنید، سوتین های مجلسی می تواند بهترین انتخاب برای شما باشند. چرا که کمک می کنند سینه های شما فرم جذابی را به خود بگیرد و در زیر لباس مجلسی نمای بسیار مناسب و زیبایی داشته باشند. به شما پیشنهاد می کنیم اگر می خواهید به فروشگاهی مراجعه کنید که لباس زیر های مجلسی آن از تنوع بسیار بالایی برخوردار باشد، حتماً فروشگاه Hi queen را در اولویت خرید خود قرار دهید. و این اطمینان برای شما وجود دارد که تمامی لباس های موجود در این فروشگاه از کیفیت و جنس مرغوبی برخوردار هستند. از اینکه این مقاله با ما همراه بودید صمیمانه از شما سپاسگزاریم.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *