09913106219 arrow-small-left-icon تهران، مزرداران، برج الوند، طبقه همکف، واحد 22/1

انتخاب سایز سوتین

انتخاب سایز سوتین

انتخاب سایز سوتین مناسب از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در حالت کلی باید لباس های خود را به اندازه انتخاب کرده باشید که هم در آنها راحت بوده و هم احساس زیبایی داشته باشید.

لباس های زیر اهمیت بیشتری هم خواهند داشت چرا که در صورت نامناسب بودن اندازه این لباس ها ممکن است لباس های معمولی و رویی شما نیز بد جلوه کنند.

انتخاب سایز سوتین مناسب از جمله ضروری ترین کارها خواهد بود. بسیاری از خانم ها ممکن است در هنگام خرید سوتین حیران بمانند و نتوانند سایز سوتین خود را تشخیص دهند پس در قدم اول باید دانست که سایز سوتین چگونه اندازه گیری می شود؟

انتخاب سایز از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است و این اندازه نه باید بزرگ باشد و نه کوچک چرا که هر دو مورد باعث اذیت شدن فرد خواهد شد.توجه داشته باشید که سوتین لباس زیری راحت است و در صورتی که هنگام استفاده از آن احساس راحتی نداشته باشید قطعا اندازه آن را نامناسب انتخاب کرده اید.

در ادامه توضیحاتی کلی در رابطه با انتخاب سایز سوتین مناسب ارائه نموده ایم:

انتخاب سایز سوتین مناسب

سایز سوتین معمولا برای سوتین هایی ضروری است که دارای کاپ هستند و برای خرید سوتین های پارچه ای اطلاع داشتن از اندازه دقیق نیاز نخواهد بود. سوتین هایی که کاپ دارند اندازه های متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند و به همین دلیل باید در انتخاب اندازه آنها دقت داشته باشید.

سوتین های کاپ دار به خودی خود انواع مختلفی دارند و اندازه سوتین ها بر حسب کشور سازنده ممکن است متفاوت باشد پس بهتر است سایز سینه خود را بشناسید تا مناسب ترین مورد را انتخاب کنید.

در صورتی که سوتین برای شما کوچک باشد قطعا فشار وارد شده بر سینه ها شما را اذیت خواهد کرد و در صورت بزرگ بودن آن نیز سینه هایتان حالت خوبی نخواهد داشت اما در صورتی که اندازه سوتین مناسب باشد اندام مناسبی خواهید داشت. اندازه کاپ سوتین و دور سوتین است که در تشخیص اندازه سوتین به کمک شما خواهد آمد پس باید با آنها آشنایی داشته باشید.

اندازه گیری سایز سوتین

اندازه گیری سایز سوتین

برای انتخاب سایز سوتین مناسب بهتر است سایز سینه های خودتان را اندازه گیری کنید. این اندازه ها بر حسب سانتی متر و یا اینچ خواهند بود و می توانید از هر دو آنها استفاده کنید. اندازه کاپ با حروف انگلیسی و اندازه دور سینه با شماره محاسبه می شود.
برای اندازه گیری سینه های خود ابتدا باید یک متر در دست داشته باشید. یک سوتین که اندازه آن به نظرتان مناسب است را تن کنید. متر را دقیقا از بخش زیرین سوتین دور کمرتان حلقه کرده و از تا نشدن آن اطمینان حاصل کنید. عدد روی متر را یادداشت کنید، این عدد اندازه زیر سینه شما است.

سپس متر را دور بزرگترین نقطه از سینه هایتان قرار داده و دوباره عدد حاصل را یادداشت کنید.پس از طی کردن مراحل ذکر شده اندازه زیر سینه را از دور سینه کم کنید. برای مثال اندازه دور سینه ۳۸ و زیر سینه ۳۵ اینچ است پس اندازه کاپ سوتین ۳ اینچ خواهد بود و هر شرکتی این سایز را طبق جدول بر روی سوتین هایش خواهد نوشت.

همچنین می توانید سایز دور سینه خود را بر حسب سانتی متر اندازه گیری کرده و طبق جدول سوتین، سایز مناسب خود را خریداری کنید. سایز های سوتین معمولا بین ۶۵ تا ۸۵ خواهند بود البته سایر سایز ها نیز در تعداد کمتر تولید می شوند.

اطلاع از نامناسب بودن سایز سوتین

در انتخاب سایز سوتین مناسب بهتر است با شرایط آن آشنا باشید تا در صورت نامناسب بودن اندازه، نسبت به تعویض سوتین اقدام کنید. از جمله مواقعی که در آنها به نامناسب بودن سایز سوتین پی خواهید برد می توان به موارد زیر اشاره کرد:اطلاع از نامناسب بودن سایز سوتین

  • از بخش بالایی و کناره های سوتین سینه ها بیرون بزنند
  • بند سوتین به صورت شل باشد
  • سوتین را بر روی قلاب آخر قرار دهید
  • بخش بالایی سوتین به راحتی بر روی سینه هایتان نمی نشیند
  • بند بالایی سوتین در فشار بوده و جا می اندازد
  • بند پشتی سوتین از کمر حرکت کرده و به سمت بالا می آید
  • در حالت کلی احساس راحتی در سوتین ندارید

انتخاب سوتین مناسب

پس از اینکه با انتخاب سایز سوتین مناسب آشنا شدیم بهتر است کمی هم در رابطه با انتخاب سوتین مناسب اطلاعات کسب کنیم. جنس سوتین اصلی ترین مولفه ای است که باید به آن توجه کرد و توصیه می کنیم که بهترین جنس ها را برای خرید سوتین انتخاب کنید تا از وارد شدن آسیب به بافت پوست خود جلوگیری کنید.

سوتین های توری و نخی بهترین انتخاب برایتان خواهند بود. راحت بودن سوتین مهمتر از زیبایی آن است چرا که در صورت ناراحت بودن آن ممکن است شما را دچار گردن درد کند و از پوشیدن سوتین های فانتزی به مدت طولانی خودداری کنید.

اطلاع از سایز سوتین در های کویین

شما مشتریان عزیز های کویین می توانید جهت اطلاع از سایز خود برای کلیه محصولات موجود در سایت های کویین با کارشناسان ما در واتس آپ و اینستاگرام در ارتباط با سایز سوتین مشورت کرده و بهترین انتخاب را داشته باشید.

لازم به ذکر است که به زودی برای اولین بار در ایران وب سایت Hiqueen اندازه گیری آنلاین سایز سوتین را راه اندازی خواهد کرد.انتخاب سوتین مناسب

خرید اینترنتی انواع لباس خواب (سوتین، شورت، ست لباس زیر، لباس خواب، بادی، انواع جوراب) در سایت اینترنتی های کووین، به همراه پشتیبانی آنلاین و ارسال به سراسر کشور.فروشگاه اینترنتی های کویین با دو شعبه خرید حضوری در شرق و غرب تهران و خرید اینترنتی از طریق وبسایت های کویین و پیج اینستاگرام های کویین خرید لذت بخش را برای مشتریان عزیز فراهم نموده است.ارائه جدیدترین و زیباترین لباس های زیر زنانه در های کویین یکی از بزرگترین اهداف ماست.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *